Ceny i metody płatności

1. Ceny zamieszczane przy oferowanym przez Sklep Produkcie podawane są w polskiej walucie. Nie zawierają kosztów dostawy.

2. Klient ma możliwość uiszczenia kosztów zakupu zamówienia w następujący sposób:

  • przelewem na rachunek bankowy sprzedawcy;
  • szybka płatność za pośrednictwem serwisu Przelewy24 – serwis Przelewy24 obsługiwany jest przez PayPro Spółkę Akcyjną z siedzibą w Poznaniu, 60-327 ul. Kanclerska 15, wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014. Rodzaje płatności za pomocą serwisu Przelew24.

3. W przypadku wyboru płatności przelewem brak wpłaty w terminie 2 dni od złożenia zamówienie jest równoznaczne z rezygnacją z Zamówienia. Zamówienie takie zostaje anulowane.

Formy dostawy

  1. Dostawa Produktów dostępna tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  2. Możliwa dostawa produktów poza granice Rzeczypospolitej Polskiej po wcześniejszym kontakcie Klienta ze Sprzedawca i ustaleniu kosztów dostawy Produktów.
  3. Koszty przesyłki doliczane są do sumy zamawianych Produktów i ponosi je Klient.
  4. Sprzedawca udostępnia klientowi następujące sposoby dostawy zakupionego produktu:
    – Przesyłka kurierska;
    – Paczkomaty InPost;
    – Przesyłka za pobraniem kurierska – opcja dostępna w przypadku wysyłki towaru do Polski, dodatkowa opłata za płatność za pobraniem to 5 PLN.
    – Odbiór osobisty.
  5. Przy zamówieniach na kwotę powyżej 280 zł brutto koszt dostawy pokrywa Sprzedawca.
  6. Wysyłka zakupionego towaru realizowana jest w terminie do 28 dni roboczych, przy czym termin ten liczony jest od momentu potwierdzenia płatności na koncie Sklepu. Zamówienie uważa się za zrealizowane w chwili nadania przesyłki do kupującego.
  7. Na życzenie Klienta wysyłamy numer, pod którym można sprawdzić miejsce, w którym znajduje się przesyłka.
  8. Nieodebranie i zwrot przesyłki do Sprzedającego skutkuje obciążeniem Klienta kosztem zwrotu przesyłki do Sprzedającego – jeżeli Klient zgłosi chęć rezygnacji z Zamówienia i nie wyrazi zgody na ponowne nadanie przesyłki.
  9. Nieodebranie i zwrot przesyłki do Sprzedającego skutkuje obciążeniem Klienta kosztami zwrotu przesyłki do Sprzedającego. Natomiast jeżeli Klient zgłosi chęć ponownego nadania przesyłki i wyrazi wolę jej odebrania, Klient ponosi ponowną opłatą kosztów dostawy (takiej samej jak podczas składania zamówienia). Opłata ta zostaje uiszczona przez Klienta na nr konta bankowego Sklepu internetowego.
  10. W przypadku zagubienia przesyłki przez firmę dostawczą, Sprzedawca zobowiązuje się wysłać ponownie towar Klientowi (jeżeli zamawiane wcześniej produkty są na stanie magazynowym, w innym przypadku uzgadnia z Klientem inne rozwiązanie); Sprzedawca zajmuje się procedurą reklamacyjną z firmą dostarczającą Zamówienie.

WAŻNE

Przesyłki wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym towarem, prosimy o sprawdzenie przesyłki, a w przypadku stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia zawartości przesyłki, sporządzenia u kuriera protokołu szkody. Protokół ten stanowi podstawę wszczęcia postępowania reklamacyjnego.